FAQ

1. Czy można u Państwa płacić kartą?

Tak

2. Czy można bezpłatnie zaparkować pod gabinetem?

Tak parking przy Zygmunta Starego 24A/14 jest parkingiem chronionym, który dla naszych klientów jest bezpłatny, aczkolwiek należy parkować w wyznaczonych miejscach i w wyznaczony sposób. Jeśli jednak zostanie nałożona na Państwa opłata parkingowa należy zwrócić się do nas z dowodem wystawienia opłaty i my takowa opłatę za Państwa anulujemy.

3. Jakie usługi Państwo świadczą/ jakie zabiegi Państwo wykonują?

W Instytucie komfortu Fizycznego i Urody świadczymy dla Państwa usługi z zakresu kosmetologii pielęgnacyjnej ciała i twarzy uwzględniające peelingi, masaż odżywiania, nawilżanie, regenerację, rozświetlanie i lifting twarzy, a także terapię przeciwcellulitową, wyszczuplającą, wygładzającą, ujędrniającą ciała. Wykonujemy również zabiegi pielęgnacyjne i upiększające rąk i nóg w tym stylizację żelową i hybrydową. Znajdą Państwo również takie usługi jak henna pudrowa, laminacja rzęs. Pracujemy także na urządzeniach i aparaturze Hi-Tech wykorzystującej różne rodzaje energii, która ma zbawienny wpływ na skórę oraz tkanke podskórna twarzy i ciała.

4. Czy można zakupić bon podarunkowy i na jaką kwotę?

Tak istnieje możliwość zakupienia bonu podarunkowego. Można to zrobić stacjonarnie lub elektronicznie wysyłając e-mail na adres ikf.gliwice@gmail.com z prośbą o wysłanie bonu podarunkowego w formacie pdf na określone dane personalne. Bon podarunkowy można zakupić na daną kwotę lub na dany zabieg wszystko według życzeń klienta. Bon prezentowy jest ważny 3 miesiące od daty zakupu z możliwościa przedłużenia jego daty ważności drogą telefoniczną.

5. Czy pracują Państwo w soboty?

Terminy wizyt dostosowujemy do Naszych klientów i zawsze dbamy o ich komfort. Jeśli z Państwa strony pojawi się takie życzenie to jak najbardziej zapraszamy do zapisów również w soboty. Jednakowoż sobota nie jest dla nas obowiązkowym dniem pracy więc warto pamiętać , że jeśli chcą Państwo skorzystać z sobotniego terminu wizyty należy zapisać się z kilkudniowym wyprzedzeniem.

6. Czy można u Państwa zakupić kosmetyki do pielęgnacji domowej?

Tak sprzedajemy kosmetyki marek, na których pracujemy i które rekomendujemy są to produkty marki Dr Irena Eris, Thalgo i Purles. Ponadto jeśli nie ma u Nas kosmetyku, który Państwa interesuje to dla naszych klientów mamy możliwość zamówienia produktów indywidualnie na życzenie.

7. Czy w gabinecie zachowują Państwo normy związane z czystością?

Tak, dbamy o Państwa zdrowie na wielu płaszczyznach. Powierzchnie płaskie w gabinetach : podłogi i blaty poddawane zostają dekontaminacji po każdym kliencie. Narzędzia w odpowiednim ciągu sterylizacyjnym zostają najpierw wstępnie zdezynfekowane i oczyszczone w myjce ultradźwiękowej JP 880 w roztworze płynu ANIOSYME, następnie poddane zostają sterylizacji parowej w autoklawie bez pakietowym HYDRA 100, a następnie w oczekiwaniu na klienta pozostają w kabinie ionto comed z wbudowanym światłem dezynfekującym uvc. Wszystkie inna narzedzia, których nie można wysterylizować są produktami jednorazowego użytku. Ręczniki, prześcieradła i bielizna zabiegowa po każdym kliencie są wygotowywane oraz suszone w odpowiedniej temperaturze.

8. Czy można wykonać u Państwa konsultacje przed pierwszym zabiegiem?

Tak i jest ona bezpłatna.

9. Czy mają Państwo jakieś promocje?

Tak zachęcamy do obserwacji naszej strony internetowej w zakładce nowości i promocje https://ikf.gliwice.pl/nowosci-i-promocje/ oraz na funpagu gabinetu na faceebooku https://www.facebook.com/ikf.ZygmuntaStarego.

10. Czy czas oczekiwania na termin wizyty jest u Państwa długi?

Zawsze zachęcamy klientów do zapisów z kilkudniowym wyprzedzeniem istnieje wówczas większe prawdopodobieństwo, że zapiszą się Państwo w wybranym przez siebie terminie.